Deze website gebruikt cookies alleen voor het anoniem analyseren van website bezoeken.
Schades komen helaas in de praktijk veel voor. Zowel graafschade als schade aan gereedschap of voertuigen. Bij Klever hebben we natuurlijk een eigen werkplaats. Niet alles, maar veel gereedschap, materiaal of materieel kan daarom in huis worden gerepareerd, gekeurd of onderhouden. Dat is prettig, maar dit werkt alleen als goed wordt doorgegeven wat er aan de hand is. Wij hebben hier manieren voor bij Klever. Toch merken we dat regelmatig gereedschap/materiaal/materieel wordt neergezet bij de werkplaats zonder dat er een melding is gemaakt of zonder dat er een kaartje met informatie aan hangt.
Wat doen we met schades aan bedrijfswagens (geen melding via Pluriform app):
Wat doen we met schades aan kabels en/of leidingen in de grond (geen melding via Pluriform app):
Wat doen we met het aanvragen van reparaties en/of onderhoud (niet via bestel/telefoon/whatsapp):
Wat doen we met het doorgeven van keuringen (geen melding via Pluriform app):
Als er hulpmaterieel retour komt van een locatie, dan wel melden of het teruggelegd kan worden zonder dat het geïnspecteerd hoeft te worden (sleepslangen, kettingen, hijsbanden etc.).
Nogmaals: als iets defect is of als een reparatie nodig is, vergeet dan niet het rode kaartje eraan te hangen!
Laten we proberen om duidelijk te communiceren, dit werkt voor iedereen prettig en zo weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met Dominik. Mocht je tijdens een werkplekinspectie constateren dat een keuringsdatum van iets is verlopen, dan kun je dit dus ook op bovenstaande manier melden.
Copyright © Klever BV, onderdeel van Van Gelder Groep BV